Här bor jag - Hos dom 2 bästa

publicerat i Katterna;
Låt mig presentera dom som jag nu är inneboende hos 😅
Längst bak ser vi Gullan. En brud med åsikter och speciella behov, vem har inte det liksom?
Sedan har vi Oliver som är en herre som gillar att prata och bli sedd. Han slutar inte prata (skrika) förrns han får svar.
Båda två är adopterade från en katt förening. Jag har haft dom drygt ett år nu och framstegen är enorma. Deras personligheter kan jag spegla med mina egna. Gullan är nyfiken och testar gärna saker, hon testar EN gång och gillar hon inte det så vill hon inte göra det igen. Mys gärna med henne, prata, men bär henne inte för hon vill ha kontrollen.
Oliver ger alla en chans, men sviker du hans förtroende så har han svårt att ge dig ett nytt.
Han är nyfiken men tar längre tid på sig att testa det han vill. (Förra veckan var första gången i sele).
 
Så nu vet ni vilka jag bor hos. 😝
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Du e inte frisk i huvudet

Svar: Tack för uppmärksamheten 🖕
Natalie Ekblad

Kommentera inlägget här :